Veniturile inregistrate in Romania au insemnat 18,1 milioane euro, in crestere cu 20% fata de veniturile inregistrate in 2009, parte din aceste venituri datorandu-se implementarii de solutii complexe in conturi internationale.

TotalSoft a demarat in 2010 o strategie agresiva de expansiune internationala, prin deschiderea a patru subsidiare (Bulgaria, Serbia, Grecia si Qatar), dar si prin evaluarea unor potentiale tinte de achizitie in tari cu o puternica crestere economica, cum ar fi Turcia sau Polonia. Expansiunea companiei s-a realizat si prin castigarea unor proiecte directe pe noi piete, cum ar fi Austria, Dubai, Spania si Arabia Saudita.

Dintre acestea, proiectul derulat cu Satorp Arabia Sudita se detaseza prin amploare si importanta, Satorp fiind constructorul celei mai mari rafinarii din lume - Jubail Rafinery - un proiect in valoare de 9,6 miliarde dolari.

Portofoliul companiei s-a marit cu peste 100 de clienti, dintre care 32 au semnat contracte pentru Charisma ERP, 42 au optat pentru Charisma HCM si 45 pentru solutii Primavera. De altfel, dupa un an 2009 de regres al Primaverei datorita contractiei segmentului constructiilor, 2010 a insemnat o crestere cu peste 60% si atingerea cifrei de 2 milioane euro pentru divizia Primavera.

Citeste si:

Divizia Charisma Medical Software a marcat si semnarea unor contracte cu Euroclinic si Mowasalat Dubai.

In structura cifrei de afaceri, segmentele cu ponderi semnificative au fost retail/distributie (28,4%), servicii (24,8%), productie (12,8%) si financiar bancar (12,4%).

In anul trecut, TotalSoft s-a clasat pe primul loc in topul furnizorilor de solutii ERP din Romania, conform studiului realizat de compania de analiza de piata Pierre Audoin Consultants.

TotalSoft preconizeaza ca va incheia anul 2011 cu o cifra de afaceri consolidata de peste 25 milioane euro si o crestere a EBITDA pana la 4,5 milioane euro.