Cea mai prolifica perioada pentru cumparaturile online a fost luna decembrie, cand in 2Parale s-au finalizat vanzari de 860.000 de lei, de peste trei ori mai mari decat cele din aprilie, luna cu cele mai slabe performante.
Vizitatorii directionati de afiliatii din 2Parale au preferat produsele IT&C si cele de fashion, categoriile care au inregistrat cele mai mari vanzari.
Pentru magazinele online de fashion din 2Parale ultimele trei luni din an au adus cele mai multe vanzari. In acest interval, cumparatorii au alocat si cei mai multi bani pentru o comanda, cu un varf pe 212 lei (fara TVA) in noiembrie.
Pe de alta parte, in intervalul mai - iunie s-au alocat cele mai mari sume pentru achizitionarea produselor IT&C. Valoarea medie a unei tranzactii generata prin 2Parale pentru aceste produse a depasit in fiecare din aceste doua luni 880 de lei.
“Produsele IT&C vor continua sa fie in topul preferintelor cumparatorilor online. Vor castiga insa foarte mult teren magazinele online de fashion, categoria cu cea mai buna evolutie in 2010. Potential au si magazinele online de discount-uri, care atrag online foarte multi cumparatori din offline”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
In zilele de marti si miercuri s-au inregistrat de obicei cele mai multe vanzari. De asemenea, in intervalul orar 10.00-16.00 romanii au fost mai predispusi sa cumpere online.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: