Romanii au facut anul trecut cumparaturi online in valoare de 4,67 milioane lei (fara TVA) prin intermediul 2Parale, una din cele mai mari retele de afiliere din Romania, cheltuielile fiind de aproape patru ori mai mari decat cele din 2009.
Comertul electronic castiga teren in Romania, atat valoarea vanzarilor, cat si numarul acestora crescand de aproape patru ori comparativ cu 2009. Valoarea medie a unei comenzi a fost de peste 200 lei (fara TVA).

Cea mai prolifica perioada pentru cumparaturile online a fost luna decembrie, cand in 2Parale s-au finalizat vanzari de 860.000 de lei, de peste trei ori mai mari decat cele din aprilie, luna cu cele mai slabe performante.

Vizitatorii directionati de afiliatii din 2Parale au preferat produsele IT&C si cele de fashion, categoriile care au inregistrat cele mai mari vanzari.

Pentru magazinele online de fashion din 2Parale ultimele trei luni din an au adus cele mai multe vanzari. In acest interval, cumparatorii au alocat si cei mai multi bani pentru o comanda, cu un varf pe 212 lei (fara TVA) in noiembrie.

Pe de alta parte, in intervalul mai - iunie s-au alocat cele mai mari sume pentru achizitionarea produselor IT&C. Valoarea medie a unei tranzactii generata prin 2Parale pentru aceste produse a depasit in fiecare din aceste doua luni 880 de lei.

“Produsele IT&C vor continua sa fie in topul preferintelor cumparatorilor online. Vor castiga insa foarte mult teren magazinele online de fashion, categoria cu cea mai buna evolutie in 2010. Potential au si magazinele online de discount-uri, care atrag online foarte multi cumparatori din offline”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.


In zilele de marti si miercuri s-au inregistrat de obicei cele mai multe vanzari. De asemenea, in intervalul orar 10.00-16.00 romanii au fost mai predispusi sa cumpere online.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri