Vodafone a inregistrat venituri din servicii mai mici cu 9% in ultimul trimestru din 2010

Vodafone, al doilea operator de telefonie mobila pe piata locala, a inregistrat venituri din servicii in scadere cu 9% in ultimul trimestru din 2010 fata de ultimele trei luni din 2010, au anuntat oficialii operatorului.


Veniturile din servicii ale operatorului sunt de obicei usor mai mici decat cele totale. De exemplu, intre aprilie si septembrie anul trecut compania a avut venituri din servicii de 411 milioane de euro si venituri totale de 425,7 milioane de euro.

"Rezultatele Vodafone Romania au fost peste asteptarile noastre, in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2010, in conditiile in care am continuat sa operam intr-un mediu economic dificil. Ne bucuram sa vedem o tendinta de crestere a serviciilor de date mobile, precum si in zona solutiilor totale de comunicatii si in segmentul business", a spus Inaki Berroeta, CEO Vodafone Romania.

Pe de alta parte, compania a ajuns in decembrie la 9.804.000 de clienti fata de 9.839.000 in septembrie anul trecut si 9.663.000 in decembrie 2009.

Venitul mediu per utilizator (ARPU) a scazut la 6,2 euro la finalul anului trecut fata de 6,8 euro intre iulie si septembrie 2010.

“ARPU a fost afectat de reclasificarea unor categorii de venituri, in trimestrul trei al anului financiar 2010 - 2011. Eliminand efectul acestor ajustari contabile, valoarea ARPU ar fi fost 6,7 euro, folosind aceeasi baza comparativa fata de trimestrele anterioare”, au declarat oficialii Vodafone.

Clientii serviciilor preplatite au reprezentat 62,1% din baza totala de clienti a companiei, iar cei ai serviciilor pe baza de abonament, 37,9%

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri