ShopMania, cel mai mare portal de comparatii de preturi din Romania, dezvoltat de Asesoft Net, companie din grupul Asesoft, a extins platforma destinata crearii de magazine online ShopMania Biz in opt tari de la inceputul acestui an si vrea ca pana la finalul anului sa intre pe alte cinci piete

Astfel, pe langa Romania, SUA si India, pietele in care platforma a fost lansata initial in toamna anului trecut, solutia ShopMania Biz este prezenta la ora actuala si in Australia, Brazilia, Marea Britanie, Mexic, Portugalia, Rusia, Spania, Ungaria.

"Inceputul lui 2011 a marcat un prim val de extindere pentru platforma ShopMania BIZ, urmarind acelasi model aplicat si in cazul ShopMania, disponibil astazi in 25 de tari. Planificam pentru acest an adaugarea a cinci tari noi in portofoliul ShopMania BIZ”, declara Arthur Radulescu, director general Asesoft Net.

Asesoft Net a fost infiintata in anul 2004 si ofera solutii si aplicatii web personalizate pentru clientii din mediul de afaceri.

Pe langa acestea, Asesoft Net dezvolta si proiecte proprii, in portofoliul sau regasindu-se site-uri din domenii precum shopping-ul online (ShopMania) si comparatia de preturi, divertismentului, stirilor sau anunturilor.

Portalul ShopMania a fost lansat in luna mai a anului 2006 si este prezent in 25 de tari.


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si