Yahoo.ro va fi o versiune “light” a homepage-ului american Yahoo.com. Acesta va contine, in prima faza, stiri agregate din mai multe surse – marile agentii de presa. “In prezent am angajat un om pentru Yahoo.ro si am incheiat mai multe parteneriate locale, pentru a include continut pe 4-5 categorii”, spune Mihai Fanache. "In urmatoarele sase luni nu vom mai angaja".

Site-ul va fi similar cu cel din Norvegia, Suedia, Turcia sau Olanda, mai spune Fanache.

De ce este importanta aceasta miscare?

Acesta nu este decat un prim pas intr-un sir de localizari de produse ale Yahoo in Romania, explica managerul MediaCafe. “Nu putem sa incepem sa localizam produse mai complexe, fara a avea Yahoo.ro. Urmeaza lunile viitoare si alte localizari”.

Odata cu Yahoo.ro va fi lansata si o versiune localizata a serviciului de mail, varianta tradusa in romana.

Citeste si:

Yahoo intra astfel in concurenta, din ce in ce mai puternic, cu Google, care a deschis la finalul anului trecut un birou local. Inaugurarea lui a coincis cu localizarea serviciului Google Street View.

In luna noiembrie a lui 2010, Marvin Liao, directorul comercial al Yahoo pentru regiunea EMEA, declara ca serviciile Yahoo sunt folosite, in Romania, de 8,2 milioane de persoane, circa 80% din totalul celor cu acces la Internet.

A mai scris despre acest subiect Orlando.ro.

Citeste aici un interviu acordat wall-street.ro de catre Matthew West, director of content and expasion markets in cadrul Yahoo.

Tu ce trafic crezi ca va atrage noul Yahoo.ro? Va prezenta acesta interes? Comentati aici sau discutati subiectul pe Facebook, alaturi de alti cititori Wall-Street.ro