Nu doar consumatorii sunt confuzi din cauza razaboiului intre tehnologiile DVD de urmatoarea generatie ci si distribuitorii de top de produse electronice din SUA si-au exprimat nemultumirea, considerand aceasta batalie "total neplacuta" si "stupida".
Magazine precum Best Buy, Circuit City sau CompUSA, ar putea vinde milioane de dispozitive, atat HD DVD cat si Blu-ray, insa intr-o buna zi una dintre versiuni ar putea deveni invechita, atragand nemultumirea clientilor. Mai mult, multi ar putea alege sa nu cumpere nici un dispozitiv pana cand nu se va stabili fomatul invingator.

Blu-ray este sprijinit de Sony, iar HD DVD de Toshiba. Cele doua tehnologii nu au reusit sa ajunga la un format unificat, continuand si in acest an batalia formatelor, similara cu costisitorul razboi VCR vs. Betamax din anii 90.

Sustinatorii celor doua formate spera sa revigoreze piata home video cu noi playere si discuri DVD, oferind o capacitate mai mare si caracteristici interactive.

Incepand cu acest an, distribuitorii de electronice vor avea in magazinele lor spatii destinate dispozitivelor cu ambele formate, incluzand DVD playere, filme si alte programe care sa fie rulate pe ele, precum si accesorii.

Acestea vor concura cu DVD playerele standard, precum si cu video recorderele, oferind clientilor mai multe optiuni de achizitie.


In cadrul CES, Toshiba si Thomson si-a aununtat planurile de a vinde in urmatoarele cateva luni playere DVD high-definition la un pret se aproximativ 500$.

Sustinatorii Blu-ray, precum Philips Electronics, Matsushita si Samsung intentioneaza sa vanda astfel de dispozitive in acest an, la fel si Sony, a carei urmatoare versiuni a popularei console de jocuri PlayStation va rula discuri Blu-ray.

Ambele tabere colaboreaza cu studiourile de film de la Hollywood pentru a lansa filme in noile formate.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri