Pe trimestrul patru din 2010, compania a inregistrat venituri de 170,1 milioane euro, in scadere cu 11,5%, de la 191,5 mil. euro in aceeasi perioada a anului trecut.
„2010 a fost un an dificil pentru Romtelecom, la fel ca pentru intreaga piata telecom din Romania, care a trebuit sa faca fata nevoilor clientilor e a-si scadea bugetele alocate pentru comunicare si divertisment. Ar fi fost greu pe orice piata telecom, insa a fost si mai dificil pe o piata ca aceea romaneasca, cu una dintre cele mai intense competitii la nivelul preturilor din regiune", a declarat Yorgos Ioannidis, directorul general al Romtelecom.
Numarul total de clienti ai Romtelecom a crescut cu 4% in trimestrul patru al anului trecut, pana la aproape 4,7 milioane.
Pe segmentul de televiziune prin satelit (DTH) si internet (IPTV), compania si-a crescut numarul de abonati cu 15,7% in trimestrul patru din 2010 fata de aceeasi perioada a lui 2009, atingand un numar de 1,05 milioane. Dintre acestia, 30.000 de clienti au fost cei ai serviciilor IPTV.
Numarul abonatilor de internet a crescut cu 23%, pana la 1,01 milioane. Internetul de foarte mare viteza al Romtelecom (20-30 Mbps), lansat la finalul lui 2009, a atins aproape 49.000 de clienti la finalul trimestrului patru din 2010, adaugand in ultimele trei luni ale anului circa 15.000 de noi abonati.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: