Romtelecom a inregistrat in 2010 venituri de 716,9 mil. euro, in scadere cu 8,4% fata de 2009, numarul de clienti de telefonie fixa continuand scaderea. Pe de alta parte, Romtelecom a inregistrat cresteri in ceea ce priveste numarul de abonati de televiziune digitala prin satelit, televiziune prin internet (IPTV) si internet, conform raportului financiar al OTE, actionarul majoritar al companiei.
Totodata, Romtelecom a avut un profit operational de 154,7 milioane de euro anul trecut in scadere cu 38,7% fata de 2009.

Pe trimestrul patru din 2010, compania a inregistrat venituri de 170,1 milioane euro, in scadere cu 11,5%, de la 191,5 mil. euro in aceeasi perioada a anului trecut.

„2010 a fost un an dificil pentru Romtelecom, la fel ca pentru intreaga piata telecom din Romania, care a trebuit sa faca fata nevoilor clientilor e a-si scadea bugetele alocate pentru comunicare si divertisment. Ar fi fost greu pe orice piata telecom, insa a fost si mai dificil pe o piata ca aceea romaneasca, cu una dintre cele mai intense competitii la nivelul preturilor din regiune", a declarat Yorgos Ioannidis, directorul general al Romtelecom.

Numarul total de clienti ai Romtelecom a crescut cu 4% in trimestrul patru al anului trecut, pana la aproape 4,7 milioane.

Pe segmentul de televiziune prin satelit (DTH) si internet (IPTV), compania si-a crescut numarul de abonati cu 15,7% in trimestrul patru din 2010 fata de aceeasi perioada a lui 2009, atingand un numar de 1,05 milioane. Dintre acestia, 30.000 de clienti au fost cei ai serviciilor IPTV.

Numarul abonatilor de internet a crescut cu 23%, pana la 1,01 milioane. Internetul de foarte mare viteza al Romtelecom (20-30 Mbps), lansat la finalul lui 2009, a atins aproape 49.000 de clienti la finalul trimestrului patru din 2010, adaugand in ultimele trei luni ale anului circa 15.000 de noi abonati.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri