Compania din Silicon Valley Vinod Khosla si fondul de investitii al Google au investit 42 milioane dolari intr-un start-up al unor fosti angajati ai companiei ce detine cel mai mare motor de cautare din lume, care asigura agricultorii impotriva daunelor cauzate de conditiile meteorologice din ce in ce mai imprevizibile.
WeatherBill stabileste primele de asigurare in functie de statistici ale climatologilor, gradul de risc al ploilor torentiale, secetei sau al altor calamitati naturale ce tin de conditiile meteo.

WeatherBill, companie fondata de fostii angajati ai Google, David Friedberg si Siraj Khaliq, sustine ca recoltele anuale in valoare de peste 3 mii de miliarde dolari se supun din ce in ce mai mult riscurilor ce tin de fluctuatii ale conditiilor meteo.

In 2010, fluctuatiile meteo au dus la inundatii devastatoare in Pakistan, China si Australia precum si un val de calduri in Rusia.

Un grup de cercetatori ai Natiunilor Unite sustine ca starea vremii va deveni din ce in ce mai imprevizibila si extrema in secolul acesta, afectand atat recoltele cat si rezervele de apa si mancare. “Mai mult de 90% din pierderile suferite in agricultura sunt din cauza fluctuatiilor meteo”, spune Friedberg, CEO al WeatherBill.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri