LVMH Möet Hennessy Louis Vuitton SA, cel mai mare producator de bunuri de lux din lume, a preluat o participatie majoritara in cadrul producatorului italian de bijuterii Bulgari, potrivit The Wall Street Journal.
Prin acordul anuntat de catre cele doua companii, producatorul italian de bijuterii si ceasuri isi incredinteaza businessul grupului francez LVMH, care detine branduri precum Moet, Hennessy si Louis Vuitton.

Bulgari are o valoare de piata de aproximativ 2,3 miliarde euro. Paolo si Nicola Bulgari, impreuna cu directorul executiv, Francesco Trapani (foto), care este nepotul fondatorilor brandului Bulgari, detin putin peste jumatate din companie.

Conform termenilor tranzactiei, LVMH va emite 16,5 milioane de actiuni, cu scopul de a plati 152,5 milioane de actiuni detinute de familia Bulgari. In plus, compania franceza va demara o oferta publica de cumparare a titlurilor detinute de actionarii minoritari, oferind un pret de 12,25 euro/unitate.

Actiunile Bulgari au crescut cu 0,7% in sedinta de tranzactionare de vineri, pana la 7,64 euro.

Sotii Bulgari isi vor pastra functiile avute (presedinte si vicepresedinte) in cadrul consiliului de administratie al firmei. In plus, acestia vor desemna doi reprezentanti in board-ul LVMH, iar Francesco Trapani se va alatura comitetului executiv al grupului francez.

In octombrie anul trecut, LVMH a cumparat un pachet minoritar de actiuni in cadrul Hermes pentru suma de 1,45 miliarde euro.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri