Divizia de consumer banking a Citigroup ar putea avea parte de sanctiuni drastice dupa ce sotia unui client, decedat in sediul bancii din Jakarta, a dat in judecata institutia pentru nu mai putin de 3 milioane de rupii (347 milioane dolari), informeaza Bloomberg.
In dosarul depus la procuratura din capitala Indoneziei, sotia lui Irzen Octa a acuzat banca de “abuzuri fizice” asupra acestuia, care au dus la moartea lui pe 29 martie. La acea data, Octa, in varsta de 50 de ani, a avut o intalnire cu colectorii de credite ai bancii, in vederea stabilirii sumei pe care indonezianul o datora.

Citigroup, care detine operatiuni in Indonezia din 1968, s-ar putea confrunta cu sanctiuni severe in urma analizei acestei anchete, mai ales ca un angajat al institutiei este investigat de banca centrala sub suspiciunea de frauda.

Autoritatile din Indonezia au recomandat managerilor Citigroup de la New York sa isi asume intreaga responsabilitate pentru cele doua incidente.

“Asa cum am declarat anterior, ancheta noastra interna a relevat faptul ca domnul Octa nu a fost in niciun fel ranit in incinta birourilor noastre. Asiguram pe toata lumea ca vom colabora in totalitate cu politia in vederea anchetei”, a declarat un purtator de cuvant al bancii americane.

Moartea lui Octa a determinat autoritatile indoneziene sa ceara bancii centrale o revizuire a practicilor de colectare a creditelor .

In acelasi timp, autoritatile au cerut politiei sa determine daca in cadrul sucursalei de la Jakarta au avut loc fapte penale.

Patru oameni sunt suspectati de implicare in decesul cetateanului indonezian, potrivit declaratiilor lui Gatot Eddy Pramono, seful politiei din districtul de sud al capitalei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri