Profitul net al Deutsche Bank a crescut cu 17% in primul trimestru, la 2,1 miliarde de euro, peste asteptarile analistilor, ca urmare a rezultatelor record la diviziile de credite de consum si de administrare a activelor, transmite Bloomberg, potrivit Mediafax.
Rezultatul pentru primele trei luni este al doilea profit trimestrial ca valoare din istoria Deutsche Bank si a depasit estimarile analistilor, de 1,8 miliarde de euro.

Directorul general al bancii, Josef Ackermann, conteaza pe achizitii ca Deutsche Postbank si rezultatele operatiunilor de investment banking pentru a majora profitul operational inainte de taxe la zece miliarde de euro in acest an.

"Creditele de consum si administrarea activelor au avut rezultate foarte bune, sustinute de achizitii. Acum cred ca obiectivul pentru acest an chiar ar putea fi atins daca situatia economica ramane relativ buna", a afirmat Christian Hamann, analist la compania Hamburger Sparkasse.

Profitul diviziei de imprumuturi de consum a urcat de peste patru ori, la nivelul record de 788 milioane de euro, beneficiind de o contributie de 221 milioane de euro a Postbank, achizitionata anul trecut.

Administrarea activelor si averii a revenit pe profit, cu un castig de 190 de milioane de euro in primul trimestru.

Veniturile nete ale Deutsche Bank au urcat cu 16% in primele trei luni, la 10,5 miliarde de euro. Veniturile nete ale celor mai mari sase banci din SUA au scazut in medie cu 13,3% in primul trimestru, potrivit datelor Bloomberg.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri