Profitul net al producatorului german de bunuri de larg consum Henkel, prezent si in Romania, a avansat in primul trimestru cu 10%, la 285 de milioane de euro, ca urmare a cresterii cererii pentru adezivi industriali, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.
Vanzarile Henkel au crescut cu 9%, la 3,8 miliarde de euro. In Europa de Est, incasarile au avansat de la 574 milioane euro in primele trei luni ale anului trecut la 656 milioane euro in primul trimestru, se arata intr-un raport al grupului.

"Industria auto si a electronicelor se dezvolta exploziv la nivel global, iar Henkel beneficiaza de faptul ca aceste industrii sunt principalii clienti pentru adezivii grupului", a afirmat Heiko Feber, analist la Bankhaus Lampe.

Comenzile din China, a doua economie ca marime la nivel mondial, sprijina cresterea activitatii industriei prelucratoare din Europa, inclusiv din cea a automobilelor de lux, noteaza Bloomberg. In cazul Henkel, aproape jumatate din venituri vin din vanzarea de adezivi industriali.

Henkel a majorat "usor" estimarea privind vanzarile din acest an, anticipand ca veniturile vor inregistra un avans de pana la 5%.

Divizia de adezivi a raportat un profit inainte de dobanzi si taxe (EBIT) de 244 milioane de euro, in crestere cu 32%, la un avans al vanzarilor de 14%. Henkel este cel mai mare producator de adezivi din lume.

Profitul EBIT al diviziei de detergenti a scazut cu 34%, la 100 milioane euro, iar veniturile unitatii au urcat cu 2,2%.

Pentru operatiunile de cosmetice si produse de ingrijire, profitul EBIT a crescut cu 13%, la 112 milioane de euro. Vanzarile au urcat cu 7,7%.
Henkel este prezent in Romania pe toate cele trei segmente de piata si detine pe plan local doua fabrici de adezivi.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri