Profitul net al Allianz a scazut cu 43,8% in primul trimestru, la 900 milioane euro, iar veniturile s-au redus cu aproape 2%, potrivit unui raport preliminar al grupului german de asigurari, informeaza Mediafax.
"Profitul net din primul trimestru este, probabil, de putin peste 900 de milioane de euro, comparativ cu 1,6 miliarde de euro in perioada similara din 2010. Pe langa costurile catastrofelor naturale, evolutia profitului reflecta si castigurile mai mici realizate in conditiile unei piete de capital volatile", se arata in raport.

Veniturile au scazut de la 30,6 miliarde de euro la 30 de miliarde de euro in primul trimestru. Totodata, profitul operational din perioada analizata este estimat de Allianz la 1,7 miliarde euro, rezultat apropiat de cel din intervalul similar din 2010.

Asiguratorul estimeaza, totodata, la 750 de milioane de euro cheltuielile din primul trimestru privitoare la catastrofele naturale. Din total, 320 de milioane de euro au fost rezervate pentru cererile legate de seismul si valurile tsunami din Japonia.

"Desi am cheltuit cu aproape 200 de milioane de euro mai mult decat in acelasi trimestru al anului trecut pentru catastrofe, am putut mentine nivelul profitului operational, ceea ce reprezinta o dovada a diversitatii portofoliului de afaceri. Suntem in grafic pentru a obtine profitul operational vizat pentru acest an", a declarat CEO-ul Allianz, Michael Diekmann.

Grupul va publica rezultatele finciare definitive aferente primului trimestru pe 12 mai.

Allianz este prezent in Romania prin intermediul Allianz-Tiriac, cu operatiuni in domeniul asigurarilor si pensiilor private.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri