Grecia trebuie sa se decida in privinta viitorului sau in zona euro si sa nu isi faca iluzii in legatura cu obligatiile care ii revin, este avertismentul dur dat de ministrul germen de Finante Wolfgang Schaeuble, transmite Reuters.
"Apartenenta la uniunea monetara este o oportunitate, dar si o povara grea. Masurile de corectie sunt foarte dificile. Grecii trebuie sa decida daca vor sa suporte aceasta povara", a declarat Schaeuble publicatiei Bild am Sonntag, informeaza Mediafax.

El a aratat ca ajutorul financiar international este acordat cu conditii clare, pentru a ajuta statul elen sa aduca sub control problema datoriilor.

"Nimeni nu trebuie sa isi faca iluzii. Fara o evaluare pozitiva din partea troicii Comisiei Europene (CE), Bancii Centrale Europene (BCE) si Fondului Monetar International (FMI), ca Grecia isi respecta angajamentele, viitoarea transa de imprumut nu poate fi platita", a avertizat oficialul german.

Schaeuble a precizat ca grecii trebuie sa prezinte date care sa dovedeasca faptul ca respecta planul de austeritate.

Ministrul a incercat sa respinga ingrijorarea legata de divergentele din coalitia aflata la putere in Germania, privind Grecia.

Parlamentul german urmeaza sa voteze pentru suplimentarea atributiilor Facilitatii Europene de Stabilitate Financiara pe 29 septembrie.

Schaeuble a aratat ca exista o majoritate clara in Parlament care sprijina consolidarea facilitatii, astfel incat votul va fi fara emotii.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri