H&M, al doilea retailer de imbracaminte din Europa, intentioneaza sa accelereze extinderea brandurilor sale pe piata din Asia, anticipand ca poporul chinez va alege magazine ca Monki si Cos, fiecare destinat categoriei sale de clienti, informeaza Bloomberg.
Grupul suedez este interesat de locatii in Hong Kong pentru marca de lux Cos. “Hong Kong-ul ar putea fi un teren de testare pentru piata din China”, sustine Pernilla Wohlfahrt, director de dezvoltare al H&M Suedia.

Hennes & Mauritz deschide magazinele pe piata din China mai repede decat in oricare alt loc, transformand astfel piata din regiune in cea mai dezvoltata si cu cea mai rapida crestere de pe glob.

Retailerul a deschis primul sau magazin Monki de tip outlet in Hong Kong in 2010.

Cel mai mare rival al grupului suedez, Inditex SA, care detine opt branduri printre care Zara si Bershka, a deschis 150 de magazine in China in ultimii cinci ani, comparativ cu 61 pentru H&M aflat intr-o continua dezvoltare pe piata asiatica.

H&M, care in urma cu o saptamana a raportat o scadere de 17% a veniturilor, intentioneaza sa mareasca spatiul magazinelor sal cu 10 pana la 15% anual. Pana in prezent grupul suedez detine 2325 magazine in toata lumea.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri