Brand-urile AXA si Allianz s-au clasat pe pozitia 53 si respectiv 67 in clasamentul Global Brand, intocmit de agentia Interbrand, care a analizat cele mai apreciate branduri globale in anul 2011.

AXA s-a clasat pe primul loc in topul brandurilor din asigurari, urmata de Allianz. Francezii au urcat pe locul 53 in topul global al tuturor brandurilor, fata de anul precedent cand se afla pe locul 56, iar Allianz se situeaza pe pozitia 67 in clasamentul general.

In alcatuirea topului celor mai bune branduri globale, Interbrand analizeaza si modul in care un brand pune in valoare si aduce beneficii organizatiei pe care o reprezinta, de la atragerea si retinerea de talente pana la nivelul de satisfactie a clientilor. Metodologia folosita ia in considerare trei factori cheie pentru evaluarea unui brand: performanta financiara, rolul in procesul decizional de achizitie si puterea brandului in fata consumatorilor si a angajatilor.

Interbrand evidentiaza prin acest clasament si loialitatea angajatilor fata de brandurile analizate.

In Romania, grupul AXA a intrat pe piata de asigurari prin AXA Life Insurance, la sfarsitul anului trecut. Brandul AXA a fost creat in 1985 in Franta ca rezultat al fuziunii companiilor Mutuelles Unies si Drouot in 1982.

Companie cu origini germane, fondata in anul 1890 la Berlin de Carl Thieme si Wilhelm Finck, Allianz este unul dintre liderii din domeniul asigurarilor si, totodata, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din lume.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea International »



Citeste si
Cele mai valoroase brand-uri financiare din lume