"Luati-le euro grecilor", titreaza tabloidul german Bild, furios din cauza proiectului de referendum din Grecia si cerand ca poporul german sa se poata pronunta de asemenea pentru "scoaterea grecilor falimentari din zona euro", relateaza AFP, preluat de Mediafax.
"Acum, ajunge! Noi garantam sute de miliarde de euro pentru a salva grecii falimentari, iar acum, ei vor intai sa decida prin referendum daca vor sa faca economii", exclama Bild.

"Doamna (cancelar Angela) Merkel, vrem si noi un referendum!", adauga pulicatia. "Vrem sa decidem si noi daca vom continua sa ajutam grecii cu miliarde" de euro.

Cotidianul nu mai vrea ca germanii sa plateasca pentru "bazarul grec, haos", pentru statul "putred si corupt".

"Ar trebui sa avem un referendum in Germania si privind schimbarea preconizata a tratatelor europene care prevede un mecanism de salvare durabil. Decizii de o asemenea importanta nu ar trebui luate fara popor", a declarat pentru Bild Thomas Silberhorn, un membru al CSU, partidul conservator bavarez care face parte din coalitia guvernamentala condusa de Angela Merkel.

Din cauza experientei nazismului, Legea fundamentala germana nu prevede recurgerea la referendum pentru a legifera.

De la inceputul crizei zonei euro, Bild s-a specializat pe atacarea grecilor, reflectand opinia unei parti a germanilor, care se considera pacaliti si nu vor sa plateasca pentru salvarea Greciei.

Citeste si: Creditorii Greciei ignora referendumul: Vor reducerea datoriilor mai repede
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri