Naufragiul vasului de croaziera Costa Concordia ar putea costa asiguratorii circa 405 milioane euro (512 milioane dolari), au declarat pentru Bloomberg surse apropiate situatiei, iar compania Carnivale, operatorul navei, va cheltui 95 milioane de dolari in urma incidentului.
Costa Concordia era asigurata de mai multe companii, inclusiv Assicurazioni Generali, RSA Insurance si XL Group. Cele trei companii sunt expuse la posibile costuri de 405 milioane de euro in urma dezastrului, potrivit surselor citate, iar compania de reasigurare Hannover Re a anuntat ca va inregistra o "pierdere majora" de peste 10 milioane euro.

"In privinta daunelor materiale, va fi una dintre cele mai costisitoare polite. Insa in cazul unor astfel de accidente, pierderile reale pentru industria asigurarilor vin odata ce apar raniti si morti", comenteaza Eamonn Flanagan, analist de asigurari la Shore Capital Group.

Costa Concordia a naufragiat vineri in apropiere de insula Giglio din vestu Italiei, cu 3.200 de pasageri si 1.000 de membri ai echipajului la bord, dupa ce s-a ciocnit de o stanca, scrie Mediafax.

Autoritatile au confirmat 5 morti si 15 disparuti, iar capitanul navei a fost arestat si este cercetat pentru omor din culpa, provocarea naufragiului si abandonarea vasului inainte ca toate persoanele aflate la bord sa fie evacuate in siguranta.

Constructia vasului a costat 450 milioane euro, potrivit comunicatului de presa care anunta, in 2004, inceperea lucrarilor.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri