Compania McDonalds a anuntat ca va inchide 25 de restaurante in Marea Britanie din cauza scaderii vanzarilor in 2005, potrivit pulicatiei Times Online.
Atat procesul de rebranding, dar si introducerea unor preparate sanatoase asemenea salatelelor nu au dat rezultatele asteptate precum vanzarile mari inregistrate in alte colturi ale lumii.

Anuntul a fost dat publicitatii printr-o adresa inaintata Comisiei americane pentru tranzactionarea titlurilor de valoare (Securities and Exchange Commission SEC) prin care au anuntat un nivel al costurilor de 23 de milioane de lire sterline, dar totodata
explicau faptul ca lanturile concurente Pret A Manger si Starbuck le atrag in proportie mare clientii.

Denis Hennequin, seful McDonalds pe Europa a precizat ca restaurantele companiei au o imagine obosita in comparatie cu ceilalti competitori care ofera servire pe canapele ori intr-un interior deosebit.

Mai mult, pe langa inchiderea celor 25 de restaurante McDonalds UK intentioneaza sa cedeze alte 50 de unitati in sistem de franciza.

Aceste decizii apar intr-o perioada in care in Marea Britanie exista o preocupare importanta legata de numarul mare de persoane, in special copii, supraponderale si de renumele pe care l-au capatat produsele MC Donalds, de mancare mai putin sanatoasa.

Marea Britanie, unde compania detine 1.200 de restaurante, reprezinta una dintre cele mai importante piete pentru companie alaturi de Franta si Germania.

Mai mult, nici in sondajele facute in randul adolescentilor,compania McDonalds nu a iesit prea favorabil. Daca anul trecut aproape 10 procente dintre tineri preferau McDonalds in topul preferintelor alimentare, anul acesta doar 1 procent a avut o preferinta similara.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri