Producatorii chinezi de incaltaminte si-au anuntat vineri intentia de a face apel la decizia Comisiei Europene de a impune taxe anti-dumping pentru anumite categorii de incaltaminte incepand cu data de sapte aprilie 2006, informeaza Rompres.
Daca guvernul chinez nu a luat inca nici o decizie oficiala, reprezentantii producatorilor chinezi au si anuntat ca vor constitui un fond destinat apararii in instanta a intereselor lor. "impreuna cu guvernul si cu Camera chineza de Comert, intentionam sa infiintam un fond de aproximativ trei milioane yuani (375.000 dolari) care ne va permite sa angajam avocatii europeni care sa pledeze cauza noastra imporiva acestor taxe anti-dumping", a declarat presedintele Guangdong Chuangxin Shoe Manufacturing Company, Wu Zhenchang.

Potrivit datelor referitoare la importurile si exporturile de produse ale industriei usoare si de artizanat furnizate de Camera chineza de Comert, exportatorii chinezi nu inregistreaza decat un profit redus, intre cinci si 15 procente, din articolele de incaltaminte vandute in UE. Daca la nivel mondial China a exportat anul trecut aproximativ 6,913 miliarde perechi de incaltaminte in valoare de 19 miliarde dolari, valoarea exporturilor cate UE s-au ridicat la aproximativ 730 milioane dolari.

Uniunea Europeana a decis joi sa impuna taxe anti-dumping echivalente cu 19,4 la suta din pretul la import pentru incaltamintea din piele provenita din China si de 16,8 la suta pentru incaltamintea din piele provenita din Vietnam.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri