Faptul ca 110.000 clienti din zona ECE aleg Raiffeisenin fiecare luna este un semn clar alincrederii de care se bucura numele nostru in regiune, a spus Herbert Stepic, CEO al Raiffeisen International.
Cresterea constanta a numarului de clienti se datoreaza accentului pe care il punem pe dezvoltarea retelei si a activitatii de creditare pentru persoane fizice. Vrem sa crestem numarul de clienti intr-un ritm mai rapid decat cel al pietei a adaugat Aris Bogdaneris, membru in Consiliul de Administratie al Raiffeisen International.
In 1999, Raiffeisen International a inceput sa-si concentreze eforturile pentru dezvoltarea activitatii de retail banking. La sfarsitul anului 2002, Raiffeisen International avea deja 1,9 milioane de clienti si peste 3,2 milioane la sfrsitul anului 2003. Acesta inseamna o crestere anuala compusa de 72% intre 2002 si 2005.
Raiffeisen Bank Romnia a atins la sfrsitul lunii februarie 2006, 2 milioane de clienti (din care 120.000 IMM-uri si 3.800 de corporatii mari si medii).
Piata bancara de retail din Europa Centrala si de Est este considerata una dintre cele mai dinamice din lume. In special creditele pentru persoane fizice sunt considerate motorul cresteriiin sectorul bancarin zona CEE. Ponderea creditelor imobiliarein PIBin tarile din Europa Centrala si de Est a crescut de la 3,8% la 12,4%,in timp cein tarile din Uniunea Europeana, aceasta pondere atinge 50,2%. Tocmai pentru a fructifica acest imens potential de crestere, Raiffeisen Internationali si va intari prezenta in regiune prin infiintarea de noi unitati bancare si atragerea de noi clienti.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: