Manchester United a semnat un contract de sponsorizare cu General Motors. Astfel Chevrolet, una dintre marcile detinute de grupul auto american, a devenit noul sponsor auto oficial al echipei in locul companiei germane Audi.
Contractul se va desfasura pe o perioada de 5 ani, insa detaliile financiare inca nu au fost dezvaluite.

Pe langa acest contract divizia Vauxhall Opel al General Motors mai are un contract cu echipa nationala de fotbal a Marii Britanii, potrivit BBC.

Chevrolet va lua locul companiei Audi pe tricourile jucatorilor de la Manchester United. Compania germana a fost sponsorul clubului din aprilie 2004.

General Motors spera ca acest contract sa imbunatateasca imaginea marcii Chevrolet pe pietele internationale.

Producatorul american a hotarat de curand sa renunte la cheltuieli de 10 milioane de dolari cu advertising-ul pe reteaua sociala Facebook si la reclamele destinate finalei Super Bowl din februarie anul, potrivit Huffington Post

Reclamele de pe platforma sociala au fost retrase din cauza ca nu erau o modalitate eficienta de publicitate, iar promovarea prin reclame in cadrul Super Bowl a fost incheiata dupa ce postul CBS, responsabil pentru difuzarea evenimentului sportiv, a majorat tarifele pentru spatiile de difuzare.

Manchester United este printre cele mai populare echipe de fotbal din lume. In ultimii cinci ani, numarul de fani ai echipei s-a dublat la 659 de milioane. Jumatate dintre acestia sunt din Asia, in special din China, tara unde General Motors comercializeaza cele mai multe masini.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri