Profitul net al grupului american PepsiCo a scazut cu 5% in trimestrul al treilea, de la 2 miliarde de dolari anul trecut la 1,9 miliarde de dolari, a anuntat, miercuri, cel mai mare producator de snack-uri din lume, potrivit Bloomberg.
Rezultatul PepsiCo a depasit insa asteptarile analistilor, sustinut de cresteri de pret si avansul volmului vanzarilor, relateaza Mediafax.

Veniturile au avut un declin de 5%, la 16,65 miliarde de dolari.

Castigul pe actiune a fost de 1,2 dolari, in timp ce analistii estimau un profit pe titlu de 1,16 dolari, la venituri usor sub 17 miliarde de dolari.
Directorul general al PepsiCo, Indra Nooyi, a suplimentat cheltuielile de marketing incepand din februarie, cu scopul de a creste vanzarile de bauturi racoritoare in America de Nord si America de Sud, dar si pentru a majora profitul diviziei de snack-uri.

PepsiCo ocupa pozitia a doua la nivel global pe piata bauturilor racoritoare, dupa Coca-Cola.

Coca-Cola a raportat, marti, profit in crestere cu 4% pentru trimestrul al treilea, la 2,3 miliarde de dolari, in linie cu estimarile analistilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri