Imediat dupa prezentarea de la Geneva a primului model Dacia care va accede pe pietele din vestul Europei, publicatiile de specialitate au inceput sa intoarca Logan pe toate fetele.

In timp ce unii anuntau ca masina face furori la Salonul Auto si ca orice concurenta ar trebui sa se plece in fata realizarii inginerilor de la Renault, cateva dintre cele mai influente reviste au publicat o informatie cel putin bulversanta: "Logan are nevoie de imbunatatiri pentru a fi primit pe pietele din Vest".

Desi in articolele respective nu se face referire la nici o sursa credibila, sunt enuntate cateva subansambluri - suspensia, sistemul de franare si rezistenta usilor - care ar trebui modificate in vederea comercializarii.

Ciudat este ca reprezentanti ai publicatiilor respective au participat la drive-testul de anul trecut din Turcia si, la momentul respectiv, nu au avut decat cuvinte de lauda.

In opinia celor de la Dacia, informatiile oferite de publicatiile respective sunt pure speculatii fara o baza reala, iar comercializarea fara probleme a modelului in alte tari ale UE precum Cehia sau Polonia este o garantie a conformitatii vehiculului cu standardele europene.

Se pare ca Dacia Logan a provocat vii discutii in birourile sefilor firmelor concurente si ca actuala campanie anti-Logan este rezultatul temerii ca masina produsa in Romania va avea un succes nesperat in tarile Europei Occidentale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri