Grupul bancar si de asigurari ING a inregistrat in primul trimestru al acestui an un profit net de 2,006 miliarde euro, in crestere cu 3,3 % fata de perioada similara din 2005.

Un debut cu rezultate record pentru ING Group, la care au contribuit atat activitatea asigurarilor de viata pe piete in curs de dezvoltare, cat si serviciile bancare pentru populatie, care au inregistrat un profit brut in crestere cu 43,7%.

Presedintele Consiliului de Administratie al ING, Michel Tilmant, a afirmat ca "primul trimestru din 2005 reprezinta demararea in forta a acestui an".

Divizia ING Direct a obtinut un profit net de 163 milioane euro, in crestere cu 28 la suta fata de primul trimestru din 2005.

Numarul de clienti ING Direct s-a majorat, in primele trei luni din 2006, cu 1,1 milioane, ajungand la 15,8 milioane.

In divizia de asigurari, profitul net in primul trimestru din 2006 a crescut cu opt la suta comparativ cu anul anterior, in special datorita deschiderii de noi piete in Asia.

"Accentul pus pe valoarea activitatilor prestate, atat in domeniul asigurarilor cat si in domeniul bancar, a concentrat zona de interes catre politica de pret si eficienta capitalurilor. Profitul din politele nou emise a atins o pondere de 14%, a adaugat Tilmant.

ING deruleaza in prezent un program de economisire ce se va concretiza in reducerea costurilor cu 190 milioane euro anual, incepand din 2008.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri