Compania ce produce populara marca americana de bere Budweiser este acuzata ca pune prea multa apa in sticle, pentru a isi mari profitul, potrivit unei plangeri colective in justitie depuse la San Francisco, in California (vest), relateaza AFP, citat de Mediafax.
Reclamantii afirma ca firma Anheuser-Busch incalca legile ce protejeaza consumatorii in California si Missouri (centru) "etichetand in mod fals continutul de alcool al produselor".

Plangerea, care cere despagubiri pentru toti cumparatorii de Budweiser din ultimii cinci ani, intr-un cuantum neprecizat, a fost depusa vineri la un tribunal districtual din San Francisco.

"Marile companii nu trebuie sa minta clientii", a declarat marti unul dintre autorii plangerii, Nina Giampaoli, de la firma de avocatura Mills Law Firm. "Eu ma simt inselata. Indiferent despre ce produs este vorba, oamenii trebuie sa poata sa aiba informatii fiabile de la societati, pe etichete", subliniaza ea.

Compania Anheuser-Busch, cu sediul la Saint Louis, in Missouri (centru), care face parte din grupul belgiano-brazilian ABInBev, a anuntat intr-un comunicat ca aceste afirmatii sunt "complet false".

"Berile noastre respecta integral directivele cu privire la bauturile alcoolizate, un lucru care face din berile nostre marcile cele mai vandute in Statele Unite si in lume", se arata intr-un comunicat remis AFP.

Reclamantii afirma ca, punand prea multa apa in bere, "poate fi produs un numar mai mare de unitati".

In plangere se precizeaza ca este vorba despre foarte populara marca Budweiser cu un nivel de cinci la suta alcool, dar si de alte marci ca Bud Ice, Bud Light Platinum si Michelob.

Sursa foto: http://www.budweiser.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri