Swiss International Air Lines asteapta un deznodamant cat mai rapid al negocierilor privind fuziunea intre compania elvetiana si concurentul german Lufthansa, mai ales ca actiunile elvetienilor au crescut cu pana la 12 procente la ultima sedinta de tranzactionare.

Swiss confirmase inca de duminica faptul ca se afla in negocieri fierbinti cu Lufthansa, adaugand ca, indiferent de rezultatul negocierilor, va ramane fidel planului de reducere a numarului de angajati si taiere drastica a costurilor.

Desi detaliile exacte ale negocierilor se discuta inca in spatele usilor inchise, surse Reuters amintesc de o valoare in jurul a 50-60 de milioane de euro.

"Achizitia, daca se va produce, are sens. Lufthansa a specificat mereu in mod explicit ca nu se va atinge de Swiss daca nu exista sinergii intre cele doua si mai ales daca pretul nu este cel corect. Insa, acum, suma ce urmeaza a fi platita e in cartile partii germane", a declarat Per-Ola Hellgren, LRP.

Nick van den Brul, analist la ExaneBNP Paribas, sustine ca mult-asteptata fuziune este o afacere profitabila pentru ambele parti, mai ales ca recentele masuri ale Swiss de a renunta la rutele pe distante scurte este in convergenta cu strategia Lufthansa.

In noile conditii, Lufthansa si Swiss vor continua sa opereze independent sub propriile marci, insa mandria elvetiana are si mai mult de suferit dupa esecul rasunator al liniilor Swissair in 2001.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri