FIFA si regurile marketingului redenumesc stadioanele

Fotbalul a devenit de mult o afacere. Venituri din publicitate, sponsorizarile sau veniturile obtinute din vanzarea produselor care poarta insemnele clubului rotunjesc bugetele cluburilor de fotbal. Pana si transferurile au ajuns sa reprezinte o practica de marketing, David Beckham aducand zeci de milioane de euro noului sau club Real Madrid, care a reusit astfel sa devansese pentru prima oara in ultimii ani pe Manchester United in topul celor mai bogate cluburi din lume (277,77 milioane de euro venituri pentru Real Madrid in 2005, comparativ cu 243 milioane de euro pentru Manchester United)
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri