Johnson & Johnson este aproape de a incheia afacerea de cumparare a diviziei Pfizer, care include branduri precum Listerine si Sudafed, pentru mai mult de 16 miliarde de dolari.
Reprezentantii Johnson & Johnson au refuzat sa comenteze iar cei ai Pfizer nu au fost disponibili pentru a veni cu mai multe detalii asupra acestor informatii, informeaza editia online a cotidianului New York Times.

Pfizer a anuntat prima oara in februarie ca se gandeste la vanzare sau la spinn-of-ul companiei.

Grupul GlaxoSmithKline (GSK), unul din liderii industriei mondiale farmaceutice, intentiona la inceputul lunii iunie sa preia divizia Pfizer propunand o oferta de peste 15 miliarde de dolari. Pe 7 iunie, presedintele GSK, Chris Gent, confirmase faptul ca ca cel mai mare producator de medicamente din Europa este interesat sa cumpere afacerea Pfizer, la pretul potrivit.

Oficialii Glaxo au avansat o oferta care putea transforma grupul in cel mai mare producator de medicamente comercializate fara prescriptie medicala din lume. Totodata, acesta devenea al doilea mare furnizor de medicamente pe baza de reteta, potrivit aceleiasi surse.

Hank McKinnell, seful executiv al Pfizer precizase ca au primit o oferta puternica pentru aceasta unitate.

Avantajati pentru preluarea Pfizer erau, conform unor surse din piata, Glaxo, alaturi de Johnson & Johnson si Reckitt, asta dupa ce Colgate-Palmolive a dezmintit zvonurile ca ar fi interesata de diviza Pfizer.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri