Lantul german de magazine Lidl a scos de pe raft produsele companiei Coca-Cola in locatiile din Germania, motivul invocat fiind neintelegeri cu privire la strategia de marketing, scrie Die Welt.

Coca-Cola, Fanta, Sprite si alte cateva branduri cunoscute produse de gigantul american nu mai erau disponibile incepand de luni in magazinele din Germania.

“Nu am ajuns la un acord privind strategia de marketing cu Lidl”, a declarat un purtator de cuvant al Coca-Cola Germania.

Producatorul de bauturi racoritoare pierde astfel un contract valoros, Lidl avand o retea de 3.300 de magazine in Germania.

Analistii sustin ca miscarea nu reprezinta decat un “joc de putere” din partea Lidl, produsele Coca-Cola urmand sa fie reintroduse in magazine in cateva saptamani.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, activand in peste 20 de tari europene si avand peste 100 de centre logistice ce asigura aprovizionarea celor aproximativ 10.000 de magazine. Compania are peste 170.000 de angajati.

In Romania compania detine 169 de magazine si peste 3.500 de angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri