Palaria de cowboy pe care Matthew McConaughey a purtat-o in filmul "Dallas Buyer's Club", ce i-a adus un premiu Oscar pentru cel mai bun actor in rol principal, a fost vanduta pentru 13.000 de dolari la o licitatie organizata de site-ul NateDSanders.com, din Los Angeles, potrivit contactmusic.com.

Actorul a purtat palaria alba, marca Resistol, pentru rolul lui Ron Woodroof, un texan seropozitiv care a experimentat, pentru a se mentine in viata, mai toate tratamentele existente la jumatatea anilor '80 contra SIDA. Filmul "Dallas Buyer's Club", inspirat dintr-o poveste reala, a fost regizat de Jean-Marc Vallée, noteaza Mediafax.

Palaria are in interior autograful lui Matthew McConaughey, care a scris si mesajul: "Traieste-ti pur si simplu viata,Matthew McConaughey/ Just Keep Living".

Pretul de pornire al palariei a fost de 3.000 de dolari.

Palaria alba, fabricata in Texas, va fi inmanata cumparatorului cu un certificat de autenticitate eliberat de studiourile Universal Pictures.

Matthew McConaughey a devenit cunoscut in 1993, dupa rolul din comedia "Marea ameteala/ Dazed and Confused", construindu-si ulterior o cariera stralucitoare la Hollywood, cu filmele "Eu cu cine ma marit?/ The Wedding Planner", "Cum sa scapi de un tip in 10 zile/ How To Lose A Guy In 10 Days", "Sahara" si "Aurul nebunilor/ Fool's Gold". Actorul american a putut fi vazut in 2009 pe marile ecrane in comedia romantica "Fantomele fostelor iubite/ Ghost of Girlfriends Past" si a jucat rolul principal in drama "The Lincoln Lawyer", care a avut premiera in 2011. In ultimii ani, actorul american s-a remarcat in filmele "The Paperboy" si "Magic Mike", iar, mai recent, in alte doua pelicule apreciate de public si de criticii de specialitate - "Dallas Buyers Club" si "Lupul de pe Wall Street".

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri