In urmatorii cinci ani marile lanturi de retail isi propun sa investeasca masiv in tehnologii in-store prin care ii vor putea identifica pe clienti chiar de la intrarea in magazine, scrie Business Insider.

Daca in prezent doar 3% dintre retaileri au posibilitatea de a-i identifica pe consumatori chiar de la intrarea in magazine, in urmatorii cinci ani procentul ar putea creste pana la 72%. Aceste cifre indica faptul ca retailerii sunt din ce in ce mai interesati de utilizarea dispozitivelor prin care pot intercepta semnalul Bluetooth emis de telefoanele consumatorilor.

16% dintre retaileri colecteaza informatii in timp real prin sistemele POS, in timp ce 63% vor implementa aceasta tehnologie in urmatorii cinci ani.

Synqera, un start-up rusesc din domeniul comertului, a lansat anul trecut un instrument prin care retailerii pot ‘citi’ emotiile si preferintele consumatorilor. Aparatele sunt amplasate in zona caselor de marcat si pe baza unor senzori pot concepe oferte promotionale personalizate in functie de momentul din zi, sezon sau chiar dispozitia sau imbracamintea clientului. Instrumentul colecteaza informatii despre ce a achizitionat consumatorul si pe baza datelor obtinute poate construi oferte care l-ar putea interesa in momentul in care revine in magazin.

Sursa foto: Comert, Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri