Carrefour cumpara 53 de magazine Billa din Italia

Gigantul francez Carrefour va achizitiona 53 de supermarketuri Billa detinute de grupul Rewe in Italia, scrie Bloomberg.

Magazinele Billa pe care Carrefour le va achizitiona au o suprafata totala de vanzare de 58.000 mp si au generat anul trecut vanzari de circa 300 de milioane de euro.

Vanzarile Carrefour au scazut in Italia in ultimii doi ani si in primul trimestru din 2014 pe fondul competitiei crescute. Achizitia celor 53 de magazine va intari pozitia francezilor pe piata de retail italiana, a spus Georges Plassat, CEO al Carrefour.

In Romania, Carrefour opereaza 150 de magazine sub patru formate: hipermarket-uri, supermarket-uri, magazine de proximitate si un magazin online, cu un profit net de 144,3 milioane lei (33 milioane euro), in crestere cu 38% comparativ cu 2012, la afaceri de 4,29 miliarde lei (970 milioane euro), in stagnare. In 2013, Carrefour a inaugurat 52 de magazine.

Anul trecut, retailerul Billa a deschis 10 magazine in orase precum Cernavoda, Constanta, Brasov, Bucuresti, Iasi, Pitesti, Rasnov si Timisoara si a inchis un supermarket in Carei (judetul Satu Mare). In prezent, reteaua numara 80 de supermarketuri. Afacerile au ramas pe profit anul trecut, de 2,17 milioane lei (493.000 euro), in scadere cu 40% fata de anul anterior, dar cifra de afaceri a urcat cu 7,3%, la 1,35 miliarde lei (307 milioane euro).

Citeste si:
Ce se intampla cu angajatii in cazul unei achizitii?
Ce se intampla cu angajatii...

Sursa foto: Tranzactie retail, Shutterstock.com
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri