O companie australiana s-a folosit de tragedia aviatica produsa joi in estul Ucrainei pentru a-si promova asigurarile de viata pe care le comercializeaza, relateaza Sydney Morning Herald, in editia electronica.

Compania a cumparat cuvintele cheie pe Google "Malaysia Airlines" dupa cateva ore de la prabusirea unui avion al companiei malaysiene, ce transporta 298 de persoane la bord inclusiv 28 de australieni, in estul Ucrainei.

"Este tragedia zborului MH17 al Malaysia Airlines un semn ca trebuie sa va ganditi la o asigurare de viata?", se putea citi sub stirile de pe Google despre catastrofa aeriana din Ucraina. Site-ul companiei promova in acelasi mod asigurarile de viata, scrie Mediafax.

Directorul grupului a declarat ca a fost "uluit" sa descopere reclama si a ordonat retragerea ei imediata. "Imediat ce am descoperit-o, am cerut retragerea ei imediata", a declarat Warren Lazarus. "Ne cerem scuze pentru orice neplacere pe care a provocat-o aceasta", a adaugat Lazarus. El a afirmat ca reclama a aparut doar 15 minute inainte de a fi alertat telefonic de clienti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri