Mike Roberts, fostul presedinte al McDonald’s, si Mike Donahue, fostul sef al comunicarii pentru McDonald’s SUA, au lansat un lant de restaurante numit Lyfe Kitchen unde comercializeaza produse pe baza de legume precum kale sau pseudocereale precum quinoa sau alte ingredient scumpe, scrie Business Insider.

Reteaua are in prezent 10 locatii, iar planurile vizeaza deschiderea a peste 250 de restaurante in urmatorii cinci ani. Lyfe Kitchen este prezent in California, Texas, Colorado, Illinois si Nevada. Orice fel de mancare nu trece de 600 de calorii, iar valoarea medie a unui bon este cuprinsa intre 4 si 14 dolari.

Lyfe Kitchen

De asemenea, designul restaurantelor este unul inedit, clientii gasind aici gradini interioare cu legume si mirodenii sau mese realizate din bambus. In plus, pot servi vin direct din butoi sau bere organica. Pentru clientii care prefera sortimentele din carne, restaurantul ofera carne de vita si pui crescut in curte. In plus, exista optiuni pentru vegetarieni, vegani sau produse fara gluten.

“Restaurantele de acest timp, care se concentreaza pe servirea rapida a unor feluri de mancare sanatoasa, vor avea cea mai mare crestere din industria HoReCa in perioada urmatoare. Vor beneficia de atentia a doua categorii de consumatori – cei care isi schimba obiceiurile de alimentatie si tinerii care cauta din ce in ce mai mult mancare proaspata, convenabila ca pret si de calitate”, afirma un analist in cadrul NPD Group.

McDonald's a inceput inca din 2011 sa faca loc in meniu unor produse mai sanatoase. Astfel, produsele din Happy Meal, adresate copiilor, au continut si felii de mar, o portie mai mica de cartofi prajiti si bauturi precum ciocolata cu lapte ce contine 1% grasime.

Sursa foto: Lyfe Kitchen, Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri