Renault Samsung Motors, divizia sud-coreeana a producatorului francez de automobile Renault, a anuntat, ieri, ca intentioneaza sa realizeze in acest an vanzari de 105.000 de vehicule, mai mult cu 23,3% fata de anul trecut, transmite Reuters.

In 2004, pe fondul cererii interne in stagnare, vanzarile celui mai mic producator auto din Coreea de Sud au scazut cu 23,6%, pana la 85.098 de unitati, in valoare de 1.350 miliarde de woni (1,35 miliarde de dolari).
Lansarea modelelor sedan SM7 si SM5 a dus la un reviriment considerabil al vanzarilor, inca din decembrie 2004.

"Acest an va fi fara indoiala mai bun decat 2004, pentru ca economia sud-coreeana da semne de revigorare, iar piata auto depinde mult de lansarea de noi produse", a declarat Jerome Stoll, directorul executiv al Renault Samsung.

In anul trecut, divizia locala a Renault a inregistrat un profit net de 7,8 miliarde de woni (7,73 milioane de dolari), fiind al treilea an consecutiv in care compania a obtinut profit. Totusi, indicatorul a fost inferior celui din 2003, cand profitul net al Renault Samsung a fost de 83,6 miliarde de woni.
"Nu este o valoare foarte buna, dar este pozitiva daca luam in considerare scaderea puternica a vanzarilor. In acest an vom imbunatati acest indicator," a declarat Stroll.

Noul model SM7 a fost cel mai bine vandut in clasa sa in cele trei luni de la lansare, castigand o cota de piata de 36%.
Pe langa cele 101.500 de unitati pe care Renault Samsung intentioneaza sa le vanda pe piata interna, alte 3.500 vor fi exportate, cu ajutorul retelei aliantei Renault-Nissan.
De asemenea, firma sud-coreeana va produce, in 2007, un model SUV care va fi comercializat in strainatate sub marca Renault.
Producatorul francez a achizitionat, in 2000, 70% din actiunile firmei sud-coreene de la grupul Samsung.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri