Grupul aeronautic Boeing anunta o pierdere neta de aproximativ 110 mil. euro, in al doilea trimestru

Grupul american de aeronautica si aparare Boeing a anuntat miercuri o pierdere neta de aproximativ 110 milioane euro (160 milioane dolari) in al doilea trimestru din 2006, care este legata de cheltuielile de peste un miliard de dolari pentru solutionarea unei anchete federale si de unele intarzieri.

In al doilea trimestru din acest an, cifra de afaceri a progresat cu 2% la 14,99 miliarde dolari, a precizat Boeing intr-un comunicat. "Perspectivele Boeing se intaresc pe fondul unei cereri sustinute de avioane civile, al cresterii constante, desi modeste, a activitatii in domeniul apararii si al eforturilor de crestere a productivitatii", a declarat presedintele-director general al Boeing, Jim McNerney, informeaza Rompres.

In cadrul tranzactiilor electronice de pre-sesiune de la bursa din New York actiunile Boeing au scazut cu 1,19%, adica 82,75 dolari, dupa anuntarea acestor rezultate. Grupul a reafirmat ca in continuare conteaza pe livrarea a aproximativ 395 de aparate de zbor comerciale anul acesta, ceea ce inseamna cu 36% mai mult decat in 2005. Pentru 2007 previziunea este de 440 - 445 de livrari, a mentionat compania.

Potrivit site-ului de pe internet al grupului, consultat de AFP, Boeing a inregistrat 510 comenzi de avioane civile pentru anul 2006. Pentru primul semestru, Boeing afiseaza un venit net de 532 milioane dolari, in scadere cu 52% fata de acum un an, pentru o cifra de afaceri de 29,25 miliarde dolari (plus 7%).

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri