Vanzarile cu amanuntul au crescut cu 1,9%, in iunie fata de luna mai, ca urmare a majorarii numarului de turisti prezenti in Germania, la Campionatul Mondial de Fotbal
Vanzarile retailiere din iunie, ajustate la calendar si la sezon, au crescut mai mult de 0,8 procente, cat au estimat analistii economici, a informat Oficiul Federal de Statistica citat de Rompres. Vanzarile au scazut cu 0,4 procente fata de luna iunie a anului trecut, luna iunie din 2005 avand o zi de cumparaturi in plus.

Campionatul Mondial, care a inceput in 9 iunie si s-a terminat in 9 iulie, a atras doua milioane de turisti straini in Germania. Comportamentul refractar la cumparaturi al germanilor din ultimele luni, perioada de recorduri ale ratei somajului, a fost punctul slab al Germaniei de la perioada de stagnare si pana acum.

Increderea consumatorilor germani pentru luna iulie a crescut la 7,8 puncte de la 7,0 puncte cat era pentru luna iunie. Perspectiva pentru viitorul apropiat este insa negativa ca urmare a prognozatei majorari a Taxei pe Valoarea Adaugata (TVA).

Decizia de majorare a TVA-ului de la 16 la 19 procente incepand cu 1 ianuarie 2007 a fost aprobata de Bundestag (camera inferioara a Parlamentului german). Se estimeaza ca decizia de majorare a TVA-ului va aduce la buget aproximativ 20 miliarde euro. Guvernul german estimeaza o crestere economica de 1,6 procente pentru anul in curs si de un procent pentru anul viitor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri