McDonalds lanseaza in Australia chioscuri digitale, cu ecrane tactile pentru comandarea hamburgerilor de tip gourmet, potrivit iDigitalTimes.

McDonald's a lansat un sistem modern de comanda, permitand clientilor sa isi creeze propriul hamburger din cele 19 optiuni disponibile. Apoi, comanda va fi servita alaturi de cartofi prajiti adusi intr-un cos impletit.

Procesul se desfasoara in felul urmator. Mai intai iti alegi chifla, care poate fi chifla briosa, cu o crusta sau fara, pentru cei care tin dieta. Apoi iti alegi cat de multa carne vrei in hamburgerul tau. Sunt patru optiuni de branza topita, doua de sunca, doua de ou si noua sosuri. Dupa aceea poti alege ingredientele proaspete precum salata, rosii, castraveti murati, ardei iuti si sfecla. Iar la final poti adauga guacamole, ciuperci la gratar, ananas la gratar sau fasii de tortilla. Cand ai terminat indici masa la care vei sta si burgerul tau va fi adus la tine. Vei plati mai mult pentru ingredientele alese si pentru carnea in plus, iar meniul e posibil sa te coste 16 dolari, insa pretul acesta echivaleaza cu cel al unui Big Mac in Australia.

Noul sistem cu ecran tactil si noul sistem de comanda va fi introdus in toate restaurantele din Australia. “Facem ceea ce ne-au rugat clientii nostri sa facem”, declara CEO-ul McDonalds Australia, Andrew Gregory. “Feedbackul pentru noul sistem de comanda a fost fantastic. Abia asteptam sa introducem acest concept in toata tara.” O stire ca McDonalds introduce ecrane tactile in locul lucratorilor ar trebui sa fie trista, dar in acest caz, compania va trebui sa angajeze mai multi oameni pentru a realiza acesti hamburgeri si sa ii aduca clientilor.

Sursa foto: Shutterstock.com/McDonald's

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri