Lantul american de cafenele Starbucks “finalizeaza planurile pentru doua modele diferite de livrare”, dintre care unul se va baza pe angajatii companiei pentru a aduce bautura preferata chiar la usa clientului, a spus Howard Schultz, CEO-ul Starbucks, citat de BusinessInsider.

Membrii programului de loializare a Starbucks vor putea comanda cafeaua preferata prin intermediul unei noi aplicatii pe mobil incepand din acest an. Detalii despre noul model de livrare vor fi facute publice in urmatoarea perioada, afirma Howard Schultz.

Potrivit CEO-ului companiei, noua aplicatie va fi lansata intrucat clientii cer mai mult confort atunci cand fac o comanda. “Ce veti vedea in urmatorii ani este o accelerare a comenzilor prin mobil si o continua migrare dinspre zona magazinelor fizice catre mobile. In mod evident exista un potential urias in acea zona si acesta este motivul pentru care vedem atat de multa activitate in jurul modalitatii de plata”, a mai spus Schultz.

Starbucks a intrat pe piata din Romania in aprilie 2007, deschizand prima cafenea din Europa Centrala si de Est, ca rezultat al unui joint-venture incheiat cu partenerul sau european, grupul elen Marinopoulos. Grecii au pierdut franciza lantului de cafenele in Romania, actionariatul fiind schimbat la inceputul anului cu un joint venture intre mai multi antreprenori bulgari si compania-mama. In prezent, Starbucks detine pe plan local 12 cafenele. Lantul american are peste 20.000 de cafenele in 65 de tari si este cunoscut si pentru marca proprie de cafea.

Sursa foto: Starbucks, Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri