Presedintele american Barack Obama ar face aproape orice sa-si promoveze programul de sanatate (ObamaCare) in randul americanilor si asta include sa tina un bat pentru facut selfie-uri si sa scoata limba in fata oglinzii, scrie ziarul New York Post in pagina electronica.

Seful statului american a fost de acord sa filmeze un clip haios si autoironic pentru BuzzFeed, pentru a le da de veste americanilor ca luni expira termenul pana la care pot subscrie pentru ObamaCare anul acesta, noteaza Mediafax. Obama atinge noi culmi ale unui comportament care nu caracterizeaza un presedinte, comenteaza ziarul, ca protagonist al unui videoclip de doua minute intitulat "Lucruri pe care le fac toti, dar despre care nimeni nu vorbeste", lansat pe Internet.

In clip, Obama tine un bat pentru facut selfie-uri sau pozeaza la oglinda cu un aer serios, zambeste, face cu ochiul si multe altele. La un moment dat isi pune ochelari de aviator, ca Joe Biden, sau se face ca trage cu pistolul, in fata unei oglinzi. In alta postura, la oglinda, Obama scoate limba si face cu ochiul.

Barack Obama isi promoveaza mesajul tot la oglinda, facandu-se ca nu pronunta corect chiar termenul limita de inscriere in ObamaCare. Clipul a fost inregistrat la Casa Alba, dupa un scenariu in care presedintele asteapta un reporter sa vina sa-l intervieveze. "Pregatirea" sa dinainte de interviu este prezentata in paralel cu pregatirea reporterului, acasa. Pana joi dupa-amiaza, clipul a fost vizualizat de peste 5,4 milioane de ori, potrivit BuzzFeed.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri