Vanzarile mondiale de televizoare cu ecran de tip LCD au crescut spectaculos cu 135 de procente in perioada aprilie-iunie 2006, comparativ cu perioada similara a lui 2005, a anuntat luni firma de consultanta DisplaySearch.
In al doilea trimestru al acestui an vanzarile de televizoare LCD au atins valoarea record de 9,4 milioane unitati. in plus, in termeni de unitati vandute, in al doilea trimestru din 2006 televizoarele LCD au reprezentat 22% din totalul televizoarelor vandute la nivel mondial, comparativ cu 17 procente in perioada similara a anului trecut.

In topul producatorilor, pe primul loc pe piata s-a situat grupul olandez Philips Electronics cu o cota de 13,5 procente, urmata indeaproape de firma sud-coreana Samsung Electronics Co. Ltd. cu o cota de piata de 13,1 procente si de firma japoneza Sharp Corp. cu 11,8 procente din piata, informeaza Rompres.

In termeni de venituri, vanzarile mondiale de televizoare LCD au generat in al doilea trimestru al acestui an venituri de 11,3 miliarde dolari, in crestere cu 138 de procente comparativ cu perioada similara a lui 2005, si au reprezentat aproximativ 47% din veniturile realizate de vanzarile de televizoare la nivel mondial.

Potrivit criteriului venituri realizate din vanzarea de televizoare LCD, grupul japonez Sony Corp. a ocupat in perioada aprilie-iunie 2006 pozitia de lider mondial cu o cota de piata de 16 procente, urmat de Samsung cu 15,4 procente si de Philips cu 11 procente.

In ultimi ani vanzarile de televizoare cu ecran plat, fie ele cu ecran pe baza de cristale lichide (LCD) fie cu ecran cu plasma, au cunoscut o crestere exploziva determinata de dorinta consumatorilor de a trece de la televizoarele clasice cu tub catodic la noile modele cu ecran mai mare si o calitate a imaginii superioara.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri