Divizia de materiale de inalta tehnologie a grupului german Bayer, MaterialScience, isi va schimba denumirea in "Covestro" incepand cu luna septembrie a acestui an si va fi separata de grup pentru a fi cotata la bursa pana cel tarziu la jumatatea anului viitor, a anuntat grupul Bayer.

In septembrie anul trecut, Bayer MaterialScience a anuntat planul de a deveni o companie independenta. Conform sursei citate, numele Covestro este format dintr-o combinatie ce reflecta identitatea noii companii. Astfel, literele C si O vin de la "colaborare", VEST reflecta investitia companiei in unitati de productie de ultima generatie, iar ultimele litere, STRO, sunt, potrivit grupului, semnul unei companii puternice.

"Covestro reprezinta o noua directie indrazneata si un viitor stralucit pentru o companie producatoare de polimeri axata pe inovatie", afirma, in comunicat, Patrick Thomas, directorul general al Bayer MaterialScience si director general desemnat al Covestro.

El a apreciat totodata ca un statut independent va oferi noii companii o flexibilitate mai mare pentru a-si urma obiectivele comerciale in mod independent. Grupul Bayer lucreaza, prin trei divizii separate, in domeniul sanatatii si al industriei de medicamente, in cel al agriculturii si, respectiv, in cel al materialelor din polimer de inalta tehnologie.

Retail jobs

In anul fiscal 2014, grupul a avut vanzari totale de 42,2 miliarde de euro. Sursa foto: bayertechnology.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri