Banca italiana Intesa a inregistrat un profit net de 725 de milioane de euro in al doilea trimestru din 2006, cu 25% mai mult decat obtinuse in aceeasi perioada a anului trecut, peste estimarile analistilor.
A doua banca a Italiei ca valoare de piata, care a anuntat o posibila fuziune cu banca Sanpaolo IMI, a declarat ca se asteapta la rezultate mai bune anul acesta decat in 2005.

Estimarile indicau faptul ca Intesa, detinuta in proportie de 18% de banca franceza Credit Agricole, va inregistra un profit net de 655 de milioane de euro.
Venitul total al bancii italiene a crescut cu 4,7%, raportat la aceeasi perioada a anului trecut, fiind de 2,554 de miliarde de euro, dar a scazut cu 5,7%, comparativ cu prmil trimestru din 2006, informeaza NewsIn.

Veniturile din tranzactii au fost de 175 de milioane de euro, in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut cand a fost de 153 de milioane de euro, dar fiind aproximativ jumatate din cele 365 de milioane de euro inregistrate in primul trimestru. Recesiunea, de la un trimestru la celalalt, in ceea ce priveste venitul din tranzactii, care a aparut in contextul conditiilor variabile ale pietei de capital, reflecta scaderea actiunilor pe care Intesa le detine la Fiat si la Parmalat, au declarat reprezentantii bancii.

Profitul operational a fost de 1,214 miliarde de euro, inregistrand o crestere de 6,1%, fata de aceeasi perioada a anului trecut si o scadere de 13,7%, de la un trimestru la celalalt.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri