Malaysia a cheltuit aproape 54 de milioane de dolari pana acum pentru operatiunile de cautare a avionului de pasageri disparut din martie 2014, anunta surse oficiale citate de site-ul agentiei DPA, relateaza Mediafax.

Cifra a fost anuntata in Parlament de ministrul Transporturilor, Liow Tiong Lai. Lai a subliniat ca este vorba de totalul fondurilor cheltuite de Malaysia pana la sfarsitul lunii octombrie. Costurile operatiunilor la care au participat inclusiv Australia si China nu se cunosc.

Un fragment al fuselajului unui avion a fost gasit la finele lunii iulie pe o plaja a Insulei Reunion, apartinand Frantei si situata in Oceanul Indian, in apropiere de Madagascar. La inceputul lunii august, un al doilea fragment de epava de avion a fost adus la tarm, tot pe Insula Reunion, in Oceanul Indian, dupa ce un prim fragment, o bucata de aripa, despre care se crede ca ar proveni de la zborul MH370, dat disparut anul trecut.

La finele lunii august a anului trecut, compania Malaysia Airlines a anuntat ca va renunta la o treime din personal, ca urmare a problemelor cu care s-a confruntat in 2014.In acest fel, Malaysia Airlines a anuntat concedierea a 6.000 de angajati, reprezentand aproape o treime din personalul companiei, intentionand tot atunci sa reduca si numarul de zboruri pentru a evita intrarea in faliment dupa cele doua tragedii care i-au afectat imaginea

Avionul Boeing al companiei Malaysia Airlines a disparut pe 8 martie 2014 in timp ce zbura de la Kuala Lumpur spre Beijing. La bordul avionului erau 239 de pasageri si membri ai echipajului, considerati morti.

Citeste si:
Boeing: Companiile aeriene cu zboruri ieftine vor să își mărească...
Boeing: Companiile aeriene cu...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri