Motorul de cautare online Google sarbatoreste Valentine's Day, duminica, printr-un logo interactiv, in care trei tipuri de "cupluri", reprezentate sub forma unor animatii, isi declara dragostea.

Noul logo interactiv al Google este realizat sub forma unor animatii. Astfel, cea de-a doua litera "o" din numele motorului de cautare este inlocuita cu niste indragostiti - spre exemplu imaginati sub forma unei cafetiere si a unui ceainic, a caror temperatura creste in momentul in care unul dintre vase ii ofera celuilalt o floare rosie. Animatiile pot fi distribuite atat pe retelele de socializare Google+, Facebook si Twitter, cat si prin e-mail, prin intermediul unui buton special, alaturi de mesajul "Happy Valentine's Day! #GoogleDoodle", potrivit Mediafax.

Google isi schimba logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea. Valentine's Day, sarbatoarea occidentala a iubirii imprumutata si de romani, reprezinta o ocazie cu care indragostitii isi fac cadouri si petrec clipe romantice, insa povestea acestei zile a iubirii dateaza din vremuri indeparate, capatand importanta odata cu trecerea timpului.

Prima atestare a zilei de 14 februarie a fost in anul 498, cand trei sfinti au fost numiti de papa Gelasius I, data celebrarii acestora fiind aceasta zi. Insa sarbatoarea ramane asociata cu numele Sfantului Valentin din Roma, care a fost trimis la inchisoare pentru ca oficia in secret casatorii pentru soldatii carora le era interzis acest lucru. In timp ce se afla in inchisoare, el ar fi vindecat-o pe fiica gardianului sau, Asterius. Se pare ca, inainte de executie, i-ar fi trimis acesteia o scrisoare pe care a semnat-o cu "al tau Valentin".

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri