Brandul Donna Karan va fi vandut grupului G-III Appareal, dupa ce LVMH a convenit tranzactia pentru 650 de milioane de dolari, intr-o tranzactie rara pentru producatorul francez de bunuri de lux , care nu a reusit sa redreseze un brand care a definit la un moment dat vestimentatia de birou a americancelor de succes, transmite Bloomberg, conform News.ro

Vanzarea reflecta incapacitatea LVMH de a genera crestere profitabila la marca Donna Karan, printre ai carei fani se numara Hillary Clinton si Michelle Obama.

Co-fondatoarea marcii, Donna Karan, care ii poarta numele, a transformat imbracamintea feminina de afaceri a anilor ’80 si ’90 cu filozofia ”celor sapte piese” care pot fi combinate si asortate, dar extinderea stilului casual la birou a devenit o problema.

G-III va obtine prin achizitie marcile Donna Karan si DKNY, au anuntat cele doua companii intr-un comunicat. Tranzactia ar urma sa fie finalizata la inceputul anului viitor.

Donna Karan a infiintat marca de moda in 1984, impreuna cu sotul ei, Stephan Weiss. Ea a demisionat din functia de designer sef anul trecut, pentru a se concentra pe alte proiecte, precum Urban Zen.

G-III fabrica rochii, costume si imbracaminte sportiva sub branduri precum Calvin Klein si Vince Camuto.

Sursa foto: FashionStock.com / Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea International »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Forever 21 a inchis magazinul din Sun Plaza