Cea mai mare alianta a companiilor aeriene din lume, Star Alliance, din care fac parte si Lufthansa si United Airlines, analizeaza o eventuala integrare a companiei aeriene nationale din Turcia, Turkish Airlines, a declarat, vineri, vicepresedintele Star Alliance, Philip Saunders.
"Purtam negocieri" in acest sens si "urmarim sa integram Turkish Airlines", in cadrul Star Alliance, a declarat Saunders, care a adaugat ca spera ca grupul turc sa adere la alianta "inainte de sfarsitul acestui an", informeaza NewsIn.

Turkish Airlines este principala companie aeriana din Turcia, cu o flota de 91 de aparate si cu peste 14 milioane de clienti in 2005. Saunders a anuntat, de asemenea, ca o intrare a unei companii indiene in cadrul Star Alliance ar putea, de asemenea, sa fie anuntata anul viitor.

In 2007, la aceasta structura vor adera, oficial, Air China et Shanghai Airlines, acestia adaugandu-se celor 18 membri din prezent ai aliantei. Star Alliance a anuntat, in luna mai, aderarea, la aceasta alianta, a altor doi membri. in Asia, Star Alliance are, printre membrii sai, Thai Airways, All Nippon Airways (ANA), a doua companie aeriana japoneza, Asiana, din Coreea de Sud si Singapore Airlines.

Star Alliance este cea mai mare alianta de acest gen, la nivel mondial, inaintea gruparilor precum Skyteam, care include grupurile Air France-KLM si Delta Air Lines sau OneWorld, ai carei membri sunt si British Airways si American Airlines.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri