Japonia si-a egalat, in luna octombrie, propriul record al ritmului de expansiune economica, atins dupa 1945, de 57 de luni de crestere economica consecutiva, potrivit unui raport economic lunar.
Durata este aceeasi cu cea a celebrului boom Izanagi, care a avut loc intre noiembrie 1965 si iulie 1970. Perioada, botezata dupa numele unuia dintre cei doi zei care au creat Japonia, potrivit religiei sintoiste, a constituit, pana in prezent, cea mai lunga faza de expansiune economica a Japoniei, din perioada de dupa cel de-al doilea razboi mondial.

Executivul japonez a constatat ca perioada de crestere economica se continua cu a cincizeci si saptea luna consecutiva, din februarie 2002. Pe de alta parte insa, autoritatile japoneze nu furnizeaza nici o estimare prentru aceasta crestere. "Profiturile companiilor cresc, la fel si numarul investitorilor. Situatia pe piata muncii s-a imbunatatit in mare parte, cu toate ca exista anumite aspecte negative care inca persista", se mai preciza in raportul economic al guvernului, informeaza NewsIn.

Acest raport lunar este elaborat de catre o serie de experti afiliati guvernului. Acestia au sacina de a determina durata reala a unei perioade de expansiune economica, dincolo de luarea in considerare a simplelor valori ale PIB, care, episodic, pot scadea, in decursul unui trimestru. Produsul Intern Brut japonez a crescut in continuare, cu 1%, in al doilea trimestru al lui 2006, raportat la aceeasi perioada a lui 2005.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri