Vanzarile grupului farmaceutic elvetian RocheHolding AG au crescut cu 20% in al treilea trimestru al 2006, atingand 10, 478 miliarde de franci elvetieni (8,23 miliarde de dolari), peste estimarile initiale, datorita cererii substantiale de medicamente impotriva cancerului.
Vanzarile Roche pentru cel de-al treilea trimestru al 2006 au fost estimate de un grup de 22 de analisti sa atinga cifra de 10, 19 miliarde de franci elvetieni, informeaza agentia NewsIn. Roche este cel mai important producator mondial de medicamente pentru tratarea cancerului, oferind o gama larga de produse printre care se numara Herceptin, Avastin, MabThera si Xeloda.

Roche produce si medicamentul antiviral Tamiflu, cererea pentru acest medicament crescand foarte mult datorita extinderii amenintarii gripei aviare.
Vanzarile diviziei farmaceutice a grupului elvetian au crescut cu 25%, pana la 8,335 miliarde de franci elvetieni, peste estimarile grupului de analisti care preconizat vanzari de 8,034 miliarde de franci elvetieni, lucru ce a contribuit la imbunatatirea pozitiei firmei elvetiene in clasamentul mondial al producatorilor de medicamente, momentan ocupand locul sase, a precizat marti firma.
"Suntem increzatori ca vom reusi sa indeplinim obiectivele ambitioase care ni le-am propus pentru acest an - atat in ceea ce priveste vanzarile cat si profiturile, precum si dezvoltarea programelor nostre de cercetare", a declarat presedintele si directorul executiv al grupului Franz Humer.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri